Nog even snel een berichtje - Reisverslag uit Airdrie, Canada van Carla Koelewijn - WaarBenJij.nu Nog even snel een berichtje - Reisverslag uit Airdrie, Canada van Carla Koelewijn - WaarBenJij.nu

Nog even snel een berichtje

Door: carlakoel

Blijf op de hoogte en volg Carla

22 Oktober 2010 | Canada, Airdrie

Hey hey allemaal,

Nog even snel een berichtje vanuit Canada. We gaan zometeen weer richting de amerikaanse grens en hebben geen idee wanneer we weer beschikking hebben over internet. We zijn de afgelopen dagen in Canada geweest en het was weer te gek. 6 dagen in de bergen doorgebracht heerlijk en het weer was goed veel zon. Geen beren gezien echter dus hopelijk zien we die dan toch nog in amerika.

We hebben ook nog mijn vriendin Candice bezocht die ons enorm verwend heeft en heel goed voor ons gezorgt heeft. Dus Candice enorm bedankt alvast voor alles en Canadezen zijn enorm vriendelijk.

Volgende keer weer een groot verslag getikt door carla ik beloof het ;-)

bedankt voor alle berichtjes ook weer en opa te gek dat je nog steeds zo trouw leest!!!!!!!

xxx aan iedereen!!

• 22 Oktober 2010 - 16:21

Hans:

Dank voor de update ladies! Houd jullie haaks in de States. Die beren in Canada hadden het zeker te druk met broodjes smeren... Het schijnt dat ze dat in de vs dat niet doen, dus. We wachten in spanning af naar weer zo'n te gek verhaal.

• 23 Oktober 2010 - 02:40

Pa:

Hee Carla en Gerieke,

Even een berichtje van je vader vanuit Hanoi. Bast heeft ingelogd op de pc van het hotel. Ik kan dat natuurlijk niet.

Jullie hebben een tijdje niets van mij gehoord, omdat ik op de motor zat in het noorden van Vietnam.

Heb even snel je reisverslagen gelezen en zie dat je ook in Ha Long Bay bent geweest. Wij gisteren ook. (22-10-10)
    Wel erg toeristisch. We hebben met een gids (Duc) een trip gemaakt door de bergen in het noorden langs de Chinese grens. Wat zijn de mensen nog arm daar. Overal waren we een bezienswaardigheid en "reuzen". We hebben een schoolplein weggegeven aan een school in de bergen.Ik citeer onze gids:You have seen the real Vietnam and not only the touristcentre."

Vandaag (23-10-10) gaan we nog wat shoppen in Hanoi en vanavond stappen we op het vliegtuig naar huis.

Groetjes
    Pa

Oja Marrie, als jij dit ook leest, ook xx

• 29 Oktober 2010 - 07:00

Angelique:

Wat een prachtige reis maken jullie, ik volg jullie verslag vanuit mijn Spakenburgse woonkamer en geniet een beetje mee.

Veel succes!

• 03 November 2010 - 18:31

Albertine:

Hey Nichtje

Eindelijk eens tijd gehad om je reisverslagen te lezen.
    Wat leuk en wat een belevenissen.
    Geniet ervan n ik blijf je vanaf nu volgen!

kus Albertine