Awesome Austin - Reisverslag uit Knoxville, Verenigde Staten van Carla Koelewijn - WaarBenJij.nu Awesome Austin - Reisverslag uit Knoxville, Verenigde Staten van Carla Koelewijn - WaarBenJij.nu

Awesome Austin

Door: carlakoel

Blijf op de hoogte en volg Carla

09 December 2010 | Verenigde Staten, Knoxville

Hoi. Dit keer vanaf een lokatie die we niet meer zullen hebben en ook nog niet gehad hebben. Een hotelkamer in het Radisson in Austin, TX. En een lekker bed dat ze hier hebben!!

Vrijdag hebben we weer een dagje shopping mall gehad. Een outlet shopping mall in San Marcos. Tante Elanne kan trots op ons zijn.

Zaterdag verder gereden naar Austin Airport, waar we om 15:15 uur David opgehaald hebben. Was heel leuk. Wij staan daar als twee Nederlandse meisjes in een onbekende stad een Amerikaan op te wachten in een voor hem ook onbekende stad. Komt niet al te vaak voor denken we.
Naar zijn hotel gereden, snel inchecken en naar Lake Travis gereden, waar de meest belachelijke huizen langs de rivier staan. Hele mooie plek. Gerieke begint te twijfelen tussen die omgevallen boom en een riverside huis in Austin als droomhuis. Ik zou het wel weten.
Naar Oasis geweest, een restaurant waar 2200 mensen in een keer kunnen eten... Mega groot dus. Met heel lekker eten, wat we daar dan ook gegeten hebben met op de achtergrond de ondergaande zon over het meer. Mensen begonnen spontaan te klappen toen de zon onder was, she did it again...
Naar hotel kamer 813 met een enorm bed. En een ijsmachine op de gang, iets dat je hier moet hebben, anders ben je geen echt hotel.
We gaan uit, naar Speakeasy, waar het heel gezellig is. En we moeten dansen, dat is voor mij even inkomen dus... ;)

Zondag uitgeslapen. Gerieke is wel vroeg opgestaan om haar sollicitatie brief te schrijven. Rond 13:30 uur bij de Salt Lick, een bbq restaurant. Dat is zeker waar, er staat een gigantische bbq in het midden met daarop nog grotere stukken vlees. Wij bestellen een all you can eat family style menu. Dit wordt ons ontbijt en lunch in een keer en ook avond eten weten we na vier borden heel erg lekker mals vlees. En dan ook nog een pecan pie met ijs, is Texaans, dus dat kunnen Ger en ik natuurlijk niet laten staan.
We kunnen niet meer lopen zo vol zitten we. Naar de auto strompelen en naar de Texas university campus rijden en daar overheen lopen of iets wat daarop lijkt. Hele grote campus, is een woonwijk op zich. Texas heeft een goed football team en die hebben een stadion groter dan het colosseum dat boven de gebouwen uit torend. En dit is alleen nog maar university... (iets dat we niet hardop mogen zeggen, football is nogal een ding hier).
Nog wat rondgereden en bekeken en naar kamer 813, chillen op dat fantastische bed. Gerieke werkt weer aan haar brief totdat ‘How I met your mother’ dat onderbreekt. We gaan niet meer uit, maar kijken wel bijna het hele eerste seizoen van deze serie, die Gerieke in haar broek doet piesen van het lachen. Nog meer download materiaal voor Bart... ;)

Nu is het maandagochtend en moeten we alweer gaan, helaas, er is echt geen tijd om langer te blijven. David is aan het werk en wij rijden zo richting Great Smoky Mountains NP.
David bedankt!!! Het was gezellig. Tot op onze internationale thank-you-great-people-we-met party in Nederland. :)

• 10 December 2010 - 18:13

Hans: