Lekker slapen - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van Carla Koelewijn - WaarBenJij.nu Lekker slapen - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van Carla Koelewijn - WaarBenJij.nu

Lekker slapen

Blijf op de hoogte en volg Carla

10 September 2012 | Argentinië, Puerto Iguazú

Hola!
Een nieuwe reis, dus weer wat activiteit op deze site.

Zondagochtend vroeg, 03:30 uur, naar Schiphol gebracht door papa, mama en Gerieke Die gaan me allemaal uitzwaaien, jeej. :) Na een nacht zonder slaap, want ik was natuurlijk nog niet klaar met het inpakken van m´n tas, komen we ruim op tijd aan op Schiphol. Best knap, plan het meestal wat strakker. Pa gooit (lees: hijst steunend en kreunend) als een jonge god m´n backpack op z´n rug en roept dat dat nooit "maar" 20 kilo kan zijn.
Dat is het dus wel, 19,8 kg om precies te zijn. Het past allemaal precies net wel.
Om 09:50 vertrekt de vlucht vanuit regenend Nederland naar zonnig Madrid. Ik slaap meteen.

Rond 09:30 staat het vliegtuig weer aan de grond. Pas om 20:10 vertrekt m´n volgende vlucht naar Buenos Aires. Genoeg tijd om lekker kalm aan Madrid te bekijken dus. Even omkleden in iets zomers (had ik vast in
m´n handbagage gestopt), naar de metro en de 32 graden in. In een parkje eet ik de door m´n moeder gesmeerde broodjes op, die zijn toch het lekkerst (ok ok, Henk en Alfred). En pak ik iets uit dat ik pas in het vliegtuig uit mocht pakken. (Of een parkje in Madrid, toch?..) Hartverwarmend. Kuieren door de stad, gebouwen bekijken. Lege straten, omdat die afgezet waren voor een of andere fiets wedstrijd voor kinderen. En aan het eind van de dag bijkomen van al dat kuieren in een parkje en meteen maar even een dutje doen.

Na een 13 uur durende vlucht in Buenos Aires, weer heel goed geslapen. Heb moeite gedaan de film af te zien.
In Buenos Aires loop ik toch nog 1,5 uur vertraging op, jammer. Kom om 11:30 aan bij hostel Timbo Posada. Het regent, regent, regent. Tropisch hier. Ga vandaag de jungle niet meer in. Even het dorpje verkennen. En dan morgen lekker vroeg opstaan en bij de opening van de gates naar de watervallen.

Groeten aan zonnig Nederland! Want zo is het. Toch?

  • 10 September 2012 - 21:45

    Hans:

    Het is hier zonnig! Achter de wolken in ieder geval. Wat leuk om te lezen, zo'n reisverslag van jou! Geen idee wat je gaat doen, wel dat je in Argentinië bent. Ik wens je veel plezier toe. Ik kan me namelijk best voorstellen dat je dat in een enkel geval nodig bent. Denk er nog maar eens aan.

    Har det så bra (dat is Zweeds voor 'het ga je zeer goed', weet je dat ook weer)!

  • 11 September 2012 - 11:41

    Pa:

    Ha Carla, gelukkig veilig aangekomen. Wat een reis zo alleen. Lex vraagt of je wilt doorgeven waar het geld van de PV heen moet.
    En, hoe is de natuur daar? De moeite waard om ook een keer te komen kijken?
    Veel plezier en pas goed op jezelf.

  • 11 September 2012 - 14:04

    Jacqueline:

    Hee Ca,
    Klinkt goed! Ik ben benieuwd naar je avonturen. Have fun!
    x

  • 11 September 2012 - 16:23

    Leoni:

    Hey Carla! Leuk om te lezen! Heel veel plezier en geniet!!! XX

  • 11 September 2012 - 19:01

    Saar:

    hè reiziger! fijn dat je goed bent aangekomen in het regenachtige argentinië, haha. Hier prima weer maar de regen komt ook hier snel volgens mij. Ik heb 2 dagen knetterhard gewerkt en daar ga ik nog ff mee door, top! Succes en veel plezier! Denk aan je! xx

  • 11 September 2012 - 19:12

    Sharon:

    Carlala,

    Heb je al vlees gegeten? Is daar heus wel te krijgen. KILO's.
    zelfs cowboyvlees.
    lekker.
    groetjesx


  • 11 September 2012 - 22:10

    Henk En Alina:

    He Carla,

    Veel fun op deze nieuwe ontdekkingsreis.
    Leuk om je verslagen te gaan lezen.

    Groetjes Henk en Alina

  • 11 September 2012 - 22:11

    Soraya:

    Vind ik leuk Carla!

  • 12 September 2012 - 16:30

    Koekiemonster:

    Hmmm verhalen schrijven ben je stuk beter in als verhalen vertellen. Dit Klinkt allemaal zeer interessant. Veel plezier daar in Argentinië.

  • 13 September 2012 - 18:06

    Maria Van Wijk:

    Hallo Carla,
    blij dat je goed bent aangekomen!
    het was zo te lezen al een hele onderneming voordat je er überhaupt was!
    Je bent mega stoer. Heel veel succes en geniet
    Pas goed op jezelf! Groetjes!

  • 13 September 2012 - 18:06

    Maria Van Wijk:

    Hallo Carla,
    blij dat je goed bent aangekomen!
    het was zo te lezen al een hele onderneming voordat je er überhaupt was!
    Je bent mega stoer. Heel veel succes en geniet
    Pas goed op jezelf! Groetjes!

  • 13 September 2012 - 18:06

    Maria Van Wijk:

    Hallo Carla,
    blij dat je goed bent aangekomen!
    het was zo te lezen al een hele onderneming voordat je er überhaupt was!
    Je bent mega stoer. Heel veel succes en geniet
    Pas goed op jezelf! Groetjes!

  • 14 September 2012 - 20:45

    Henk Bouwmeester:

    Hoi Carla,

    Heel veel plezier in Argentinie.'
    Zie gauw je andere reis verslagen verschijnen.
    Trouwens het is wel een lange vlucht in totaal.
    En ja lekker is dat als je moeder je brood smeert whahaha.
    Geniet ervan ik hoor af en toe ook wel wat van je vader.

    Gr Henk

  • 14 September 2012 - 21:59

    Aly:

    Hé Carla, wat leuk om weer wat van je te lezen. Je schrijft altijd zo leuk.....
    Ben benieuwd naar je verhalen. Heel veel succes met alles wat je daar gaat doen en beleven.
    Liefs,
    Aly & Gerrit

  • 15 September 2012 - 13:08

    Martha Van`t Klooster:

    Hoi Carla

    Wat super stoer dat je dit weer in je eentje onderneemt. Ik wens je heel veel succes en plezier toe en probeer je reisverslagen elke keer te lezen, hartstikke leuk! Geniet ervan!! Groetjes van Martha

  • 19 September 2012 - 21:05

    Marijke Bos:

    Ha Carla

    Ik vindt het heel wat zo verweg en dan alleen ,wel heel dapper maar ik ben toch blij
    dat jij mijn dochter niet bent ,want ik zou me vreselijk zorgen maken ,maar jou ouders
    zijn wat jou betreft al heel wat gewend natuurlijk .Ik hoop dat je het heel fijn gaat
    krijgen en een hoop mooie dingen gaat zien en beleven ,en ik lees graag je berichten
    heel leuk om te lezen ,wat dat betreft als je niet meer weet wat je moet doen kan je
    mischien eens een boek gaan shrijven het talent heb je zeker .Lieve Groetjes Marijke

  • 29 September 2012 - 10:04

    Ineke:

    He stoere dame,wat een vrijbuiter ben je toch!
    Wel een beetje jaloers op je bij het zien van zoveel MOOIS op deze aardbol.
    Take care ...en geniet ,groet ineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carla

Actief sinds 13 Aug. 2010
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 33566

Voorgaande reizen:

09 September 2012 - 09 December 2012

Argentinië - Vrijwilligerswerk Metan

09 Maart 2011 - 31 Mei 2011

Werken in Noorwegen

16 Augustus 2010 - 16 December 2010

Wereldreis

Landen bezocht: